Calma
PradžiaAntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsKiti gaminiaiKontaktai
Susisiekite su mumis
+370 640 77337
 

             

    Pirkdami bet kurią "CALMA" ortopedinę pagalvę gausite dovaną - antrą tokios pačios vertės  ar kiek mažiau kainuojančią pagalvę

 
 
AntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsUžvalkalaiLovatiesėsLovosKiti gaminiai
Prekių krepšelis

Išrinkta prekių:

0

Kiekis:

0

Suma:

0 €

Įdomūs faktai

 

Archeologai iš Vitvatersrando universiteto Johanesburge (PAR) aptiko seniausių regione gyvenusių žmonių palaikus. Radinyje buvo 77 000 metų senumo nendrinių ir kitų augalų sluoksnių, kuriuos tuometiniai žmonės naudojo kaip čiužinius. Jie yra 50 00 metų senesni nei iki šiol rasta patalynė.

Kalta lemputė. Kol dar nebuvo išrasta elektros lemputė, „naktinėjimo“ ir miego problemų nebūta. Žmonės dirbo sau nuo aušros iki saulėlydžio, o sutemus ėjo gulti. Nejaugi garsusis lemputės atradėjas Thomas Edisonas taip nekentė miego, kad ieškojo būdų, kaip sukurti dirbtinį apšvietimą ir dalį dienos gyvenimo perkelti į naktį. T.Edisonas naktį miegojo vos 3-5 val., o miego trūkumą kompensavo slapčia nusnūsdamas dieną.

Trumpamiegių pasaulyje buvo ne viena garsi asmenybė. Prancūzijos imperatoriui Napoleonui Bonapartui per parą miegoti pakako vos penketo valandų. Imperatorius miegoti eidavo tarp 22 ir 24 val., keldavosi 2 val. ir dirbdavo iki 5 val. ryto. Vėliau papildomai priguldavo iki 7 val.Napoleonas buvo įsitikinęs, kad miegoti vyrui užtenka keturių, o moteriai – penkių valandų. Pagal jį tik „kvailiams“ miego reikia žymiai daugiau. Nors Napoleonas daug pasiekė miegodami vos 5 val., tačiau šių dienų mokslininkai taip rizikuoti nepataria, nes kokybiško miego trukmė glaudžiai susijusi su sveikata.

Sapnų karalystė. Įdomu, iš kur atkeliauja sapnai, kurių kilmė yra sunkiai paaiškinama dar ir šiomis dienomis. Anksčiau pirmykštės tautos manė, kad „didelius“ ir pranašiškus sapnus regi tik didieji vadai, žyniai, burtininkai ir pan. Tai kas yra sapnai ir kada jie apsilanko? Žmogaus miegas susideda iš lėto ir greito miego fazių. Greito miego fazių metu ir regimi sapnai. Šveicarų psichologas, filosofas Carlas Gustavas Jungas teigė, kad „sapnas yra ne kas kita, kaip idėja, pasiekusi mus iš tamsios, viską vienijančios Psichės pasaulio“. Sapnai yra tarsi psichologinės gynybos pagrindas, kartais jie pranašiški, todėl kiekvienam žmogui išmokti juos skaityti reikia individualiai.

 

10 priežasčių, dėl kurių verta išsimiegoti:

  1. Būsite daug darbingesni, galėsite nuveikti žymiai daugiau darbų.
  2. Neskaudės galvos ir stuburo.
  3. Bus geresnė atmintis.
  4. Būsite mažiau irzlūs.
  5. Oda bus skaistesnė ir gražesnė.
  6. Lėčiau sensite, nes tinkamai nepailsėjus organizmo senėjimo procesai greitėja.
  7. Miegas stimuliuoja vaikų ir paauglių augimo procesus.
  8. Saugiau vairuosite automobilį.
  9. Užtikrinsite visų vidaus organų atsinaujinimo procesus, pagerės sveikata ir savijauta.
  10. Gulint ant tinkamo pagrindo ir taisyklingai mažėja osteochondrozės vystymasis.

 

Kalta lemputė

Kol dar nebuvo išrasta elektros lemputė, „naktinėjimo“ ir miego problemų nebūta. Žmonės dirbo sau nuo aušros iki saulėlydžio, o sutemus ėjo gulti. Nejaugi garsusis lemputės atradėjas Thomas Edisonas taip nekentė miego, kad ieškojo būdų, kaip sukurti dirbtinį apšvietimą ir dalį dienos gyvenimo perkelti į naktį. T.Edisonas naktį miegojo vos 3-5 val., o miego trūkumą kompensavo slapčia nusnūsdamas dieną.