Calma
PradžiaAntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsKiti gaminiaiKontaktai
Susisiekite su mumis
+370 640 77337
 

             

    Pirkdami bet kurią "CALMA" ortopedinę pagalvę gausite dovaną - antrą tokios pačios vertės  ar kiek mažiau kainuojančią pagalvę

 
 
AntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsLovosKiti gaminiai
Prekių krepšelis

Išrinkta prekių:

0

Kiekis:

0

Suma:

0 €

Miego poveikis sveikatai – didžiulis

 

Miego poveikis sveikatai – didžiulis
Vis skaičiuojate avis, o užmigti vis tiek nepavyksta? Ilgai blaškotės lovoje, vartotės nuo šono ant šono, bet taip pageidaujamos miego palaimos ir nepavyksta pasiekti?
 

Sumažėja darbingumas
Gydytojai tvirtina, kad kokybiškas miegas – viena iš geros sveikatos prielaidų. Kai naktį nepavyksta gerai pailsėti, nukenčia visos gyvenimo sritys.

Dauguma žmonių per gyvenimą nors kartą patiria įvairaus pobūdžio miego sutrikimus. Vieniems jie būna trumpalaikiai, susiję su tam tikrais gyvenimo įvykiais, o kiti dėl miego sutrikimų vargsta kur kas ilgiau.

Kai žmogus pailsi nepakankamai, sumažėja jo darbingumas, o dieną vargina mieguistumas, nuovargis.

Dėl miego stokos sutrinka sotumo jausmas. Nepakankamai pailsėjęs žmogus valgo daugiau, nei gerai išsimiegojęs. Būtent dėl šios priežasties po kurio laiko gali kilti bėdų dėl antsvorio.

Nepilnavertis miegas išprovokuoja virškinimo problemas, galvos skausmus, nuotaikų kaitą ir atminties sutrikimus.
 

Kyla pavojus kelyje

Per 50 proc. miego sutrikimų yra susiję su psichikos ligomis, o apie 48 proc. žmonių miego sutrikimų priežastys nėra aiškios.

Moksliniai tyrimai patvirtina, kad pasaulyje daug žmonių kenčia nuo miego trūkumo, o per praėjusį amžių vidutinė bendra miego trukmė naktį sumažėjo daugiau nei 20 proc.

Tačiau miego stoka ir mieguistumas dieną kelia pavojų ne tik pačiam žmogui, bet ir aplinkiniams. Nustatyta, kad dėl nepilnaverčio miego prastėja sveikata, mažėja atsparumas ligoms.

Miego sutrikimai kelia pavojų saugumui kelyje. 20 proc. vairuotojų nors kartą yra užmigę prie vairo. Apie 50 proc. mirtimi pasibaigusių autokatastrofų įvyko dėl mieguistų vairuotojų kaltės.

Ilgalaikė nemiga – pavojinga

Vienas iš miego sutrikimų yra nemiga. Ji gali būti visiška ir dalinė. Visiška nemiga pasitaiko retai, bet tokiais atvejais būtina kreiptis į gydytoją. Priešingu atveju, nemiegojus daugiau nei dvi paras gali kilti haliucinacijos, sutrikti suvokimas.

Dalinė nemiga yra dažniausiai pasitaikantis miego sutrikimas, kai trūksta miego arba netenkina miego kokybė. Tokiais atvejais žmogui vakare būna sunku užmigti, naktį prabundama, per trumpai miegama. Kitą dieną jaučiamas irzlumas, nuovargis ir įtampa.

Dalinę nemigą gali sukelti įvairūs išorės dirgikliai, aplinkos pasikeitimas.

Dauguma žmonių nesugeba atsipalaiduoti po dienos rūpesčių, patirtų stresų, tad iki paryčių prasivarto lovoje. Sutrikus miego ritmui, ryte jaučiamas didesnis nuovargis nei vakare, kai ruošiamasi miegoti.

Kokybiško miego paslaptys

Įveikti dalinę nemigą bei geriau išsimiegoti gali padėti tam tikros gudrybės: ryte keltis ir vakare eiti miegoti tuo pačiu metu, atsisakyti dienos pogulio, eiti miegoti tik tada, kai norisi miegoti.

Geriau neiti miegoti tuščiu skrandžiu – tuomet visos mintys suksis tik apie maistą. Vakare suvalgius šiek tiek ko nors lengvo ir šilto lengviau užmiegama.

Miego kokybei svarbi ir aplinka – reikėtų vengti ryškių šviesų, triukšmo. Valandą prieš miegą patariama nedirbti kompiuteriu arba sportuoti. Kambarys neturėtų būti nei per šiltas, nei pernelyg vėsus.

Kokybiškam miegui taip pat labai svarbi yra lova, kurioje miegate. Jeigu ji bus kieta ir girgždanti, gero poilsio nesitikėkite. Net jeigu nekankins nemiga, ryte vis tiek galite jausti nuovargį ir irzlumą, gali varginti galvos ir nugaros skausmai.

Tačiau renkantis lovą, didžiausią dėmesį reikėtų skirti ne jos išvaizdai, o čiužiniui. Būtent jis yra svarbiausia lovos dalis. Tinkamai išsirinktas čiužinys užtikrina kokybišką miegą.