Calma
PradžiaAntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsKiti gaminiaiKontaktai
Susisiekite su mumis
+370 640 77337
 

             

    Pirkdami bet kurią "CALMA" ortopedinę pagalvę gausite dovaną - antrą tokios pačios vertės  ar kiek mažiau kainuojančią pagalvę

 
 
AntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsLovosKiti gaminiai
Prekių krepšelis

Išrinkta prekių:

0

Kiekis:

0

Suma:

0 €

Kodėl miegas yra svarbus?

 

Tyrimais įrodyta, kad geras miegas kiekvieną naktį turi įtakos gerai savijautai ir sveikatai. Kuo patogiau įsitaisysite, tuo mažiau blaškysitės, vartysitės ir tuo geriau išsimiegosite.  
Miegas padeda sustiprinti imuninę sistemą, taip pat gali subalansuoti mūsų apetitą, reguliuodamas grelino ir leptino hormonų lygį, kuris veikia mūsų alkio ir sotumo pojūtį.  Jei gerai neišsimiegame, jaučiame poreikį daugiau valgyti,  o dėl to gali padidėti kūno svoris.

Net jei miegodami praleidžiame vieną trečdalį savo gyvenimo, tai toli gražu ne tuščiai praleistas laikas. Miegas turi tiesioginės įtakos tam, kaip aktyviai ir sėkmingai  galėsime nugyventi kitus du trečdalius savo  gyvenimo. 
 

Kas vyksta, kai miegame?

  • Sumažėja kūno temperatūra
  • Sumažėja kraujo spaudimas, raumenys atsipalaiduoja ir pagerėja kraujotaka
  • Geriau gyja žaizdos, greičiau sveikstama
  • Išsiskiria natūralus augimo hormonas, todėl vaikai greičiau auga
  • Smegenys pailsi  ir atgauna energiją

 

Ką turėtumėte daryti, kad naktį gerai išsimiegotumėte?

 

  • Miegoti tyliame kambaryje –stipresni nei 40 decibelų garsai gali jus pažadinti.
  • Miegoti kambaryje, kur temperatūra yra apie 18 °C – tai padeda sumažinti kūno temperatūrą.
  • Miegoti tamsiame kambaryje – šviesa labai veikia mūsų biologinį laikrodį,
  • Pasirinkti pakankamai didelę lovą, kad jūs ir jūsų partneris galėtų laisvai judėti.
  • Gulėti ramiai – pasirinkite kuo patogesnį čiužinį ir pagalvę. Kuo patogiau gulėsite, tuo mažiau blaškysitės ir vartysitės.



Calma pagalvės ir antčiužiniai sukurti taip, kad užtikrintų geriausią jūsų kūno padėtį jums miegant. Tai unikali kūno atrama, kurios dėka jaučiatės patogiai, galite gulėti atsipalaidavęs ir  geriau  išsimiegate.
 
Poros, miegančios dvigulėse lovose, gali rinktis vieną platų čiužinį ar antčiužinį. Calma čiužiniai ir antčiužiniai amortizuoja judesius lovoje, todėl kitas asmuo besikeldamas jūsų nepažadins, o tai leis  geriau išsimiegoti abiems partneriams.

 

Kada turėčiau pakeisti savo pagalvę ar čiužinį?

Yra daug skirtingų nuomonių, kada reikėtų keisti pagalvę ar čiužinį, bet iš tikrųjų  tai individualus pasirinkimas -  jūs patys matysite, kada reikėtų juos pakeisti naujais.

Pagalvę reikėtų keisti tada, kai ji nebesuteikia patogios atramos jūsų galvai ir kaklui – pvz.: kai po galva pasikišate ranką, norėdami „paaukštinti“ pagalvę, arba, kai ryte dažnai pabundate skaudančia galva, sustingusiu kaklu ar pečiais.

Rinkdamiesi tinkamą pagalvę, nuorodas rasite čia: išsirinkti tinkamą pagalvę
 
Čiužinį reikėtų keisti, jei dažnai pabundate skaudančia nugara, jaučiate, kad čiužinys gumbuotas, ar kad jūs ir jūsų partneris lyg „sukrentate“ į vieną išgulėtą duobę. Calma čiužiniai ir antčiužiniai užtikrina optimaliai patogią kūno padėtį ir slėgio pasiskirstymą čiužinio paviršiuje. Uždėkite Calma antčiužinį tiesiai ant savo seno čiužinio ir atsibusite, lyg išsimiegojęs visiškai naujoje lovoje.


Jei jūsų čiužinys visiškai susidėvėjo – tiek, kad  jau galite matyti jame įsispaudusius savo kūno kontūrus, tada neabejotinai  reikia įsigyti naują čiužinį.