Calma
PradžiaAntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsKiti gaminiaiKontaktai
Susisiekite su mumis
+370 640 77337
 

             

    Pirkdami bet kurią "CALMA" ortopedinę pagalvę gausite dovaną - antrą tokios pačios vertės  ar kiek mažiau kainuojančią pagalvę

 
 
AntčiužiniaiPagalvėsAntklodėsLovosKiti gaminiai
Prekių krepšelis

Išrinkta prekių:

0

Kiekis:

0

Suma:

0 €

Taupyti miego sąskaita – neverta

 

Prieš kelerius metus atliktas tyrimas įrodė, kad 45 minučių pietų miegas gali efektyviai pagerinti atmintį.
 

Taupyti miego sąskaita – neverta

Kokybiškas miegas užtikrina sveikatą ir grožį

Norite būti sėkmingas darbuotojas ir džiaugtis puikiais tarpusavio santykiais su artimaisiais? Tada gerai išsimiegokite! Specialistai pastebi, kad miego kokybė ir trukmė daro didžiulę įtaką žmogaus gyvenimui.
 

Nulemia savijautą

Žmogus pramiega beveik trečdalį savo gyvenimo. Miego kokybė nulemia ir likusią gyvenimo dalį. Nors garsios pasaulio asmenybės bandė taupyti miego sąskaita, o ir šiuolaikinis gyvenimo tempas siūlo vis daugiau tokių pagundų, specialistai nepataria šito daryti. Žinoma, jeigu nenorite visą dieną vaikščioti irzlus, nepatenkintas ir pavargęs.

Miegas žmogui yra toks pat svarbus kaip valgis ar vanduo. Nuo poilsio naktį priklauso mūsų savijauta, nuotaika, darbingumas, protinės ir fizinės savybės.

Miegant galvos smegenyse vyksta svarbūs biologiniai procesai. Smegenys aktyviai perdirba dienos metu gautą informaciją. Ji apdorojama ir pervedama į ilgalaikę atmintį. Miegant atkuriamos protinės, fizinės jėgos, stiprinama atmintis.

Nakties poilsis ypač svarbus organizmo imuninei sistemai. Ilsintis kaupiama nauja energija, taip pat svarbios aktyviosios medžiagos, padedančios organizmui kovoti su įvairiomis infekcijomis.
 

Miego trukmė – individualu

Daugelis esame girdėję, kad kokybiškam poilsiui būtinos aštuonios miego valandos. Tačiau specialistai tikina, kad miego trukmė – individualus kiekvieno žmogaus pasirinkimas.

Pagal miego trukmę žmonės skirstomi į trumpamiegius, kuriems užtenka šešių ir mažiau valandų, ir ilgamiegius. Pastariesiems būtinos dešimt ir daugiau valandų miego.

Kiek žmogui reikia miego, geriausiai padeda nuspręsti savijauta. Jeigu kitą dieną jaučiatės žvalus ir energingas, vadinasi, jums užtenka miego. Jeigu miegate ilgai, o ryte vis tiek atsibundate pavargęs, galbūt reikėtų pagalvoti apie miego trukmės sumažinimą?

Kai žmogus būna neišsimiegojęs, kenčia jo savijauta. Jį kamuoja nuovargis, bloga nuotaika. Miego stoka atsiliepia ir sveikatos būklei. Neišsimiegojusiam žmogui didėja kraujo spaudimas, silpsta imuninė sistema.

Miego stoka atsiliepia ir darbo kokybei: mažėja dėmesio koncentracija, būna sunkiau susikaupti, sulėtėja reakcija. Tokiam žmogui sunkiau spręsti problemas bei priimti gyvenimo iššūkius.

Nepailsėjęs žmogus tampa labiau išsiblaškęs ir ne toks dėmesingas, tad jam kyla didesnė rizika tapti nelaimingų atsitikimų auka darbe, gatvėje ar kitoje viešoje vietoje.

Dėl miego trūkumo žmogus darosi nekantrus, irzlus ir piktas, o šios savybės tikrai nepagerina tarpusavio santykių su artimaisiais ir draugais.
 

Pogulis – ne visiems

Kartais žmonės miego trūkumą naktį bando kompensuoti trumpu snūstelėjimu dieną. Tačiau pietų miegas naudingas ne visiems. Jeigu vakare sunkiai užmiegate, geriau venkite pogulio dieną.

Bet jei su tokiomis bėdomis nesusiduriate, pietų miegas gali gerokai pagerinti savijautą, ypač jei dieną skundžiatės nuovargiu. Prieš kelerius metus atliktas tyrimas įrodė, kad 45 minučių pietų miegas gali efektyviai pagerinti atmintį.

Tačiau jei žmogui dieną sunku išlikti žvaliam ir jaučiate nuolatinį nuovargį, o vakarais užmiegate vos padėjęs galvą ant pagalvės – šie požymiai gali įspėti apie miego apnėją. Tai toks miego sutrikimas, kai miego metu pakartotinai nutrūksta ir vėl atsinaujina kvėpavimas.
 

Užkerta kelią senėjimui

Įvairiais tyrimais nustatyta, kad kokybiškas miegas didina darbingumą, gerina atmintį. Gerai išsimiegojus nekamuoja galvos ir stuburo skausmai. Taisyklingai miegant ir gulint ant tinkamo pagrindo, mažėja osteochondrozės vystymasis.

Neatsitiktinai gyvuoja posakiai apie grožio miegą – gerai pailsėjus, oda tampa skaisti ir graži. Kokybiškas poilsis stabdo organizmo senėjimo procesus, užtikrinamas visų vidaus organų atsinaujinimo procesai, pagerėja sveikata bei savijauta.

Visavertis miegas itin svarbus vaikams ir paaugliams – tuomet stimuliuojami jų augimo procesai.

Ar dar reikia įtikinėti, kad tinkamas poilsis yra jūsų geros savijautos ir grožio garantas?